Αγαπητοί φίλοι, στο σημερινό μας άρθρο θα αναφερθούμε στην αποτελεσματική στοχοθεσία, καθώς όλοι μας έχουμε αντιμετωπίσει το φαινόμενο "να τρέχουμε" μεν, αλλά ουσιαστικά να μην ξέρουμε που πραγματικά θέλουμε να φτάσουμε.Ο επιτυχημένος στόχος, πληρεί τα αρχικά της λέξης smart, όπως αναπτύχθηκε από τον πιονέρο του σύγχρονου management Peter Drucker στη μέθοδο Διοίκησης μέσω στόχων (Μ.Β.Ο.–Management by Objectives) το 1954.
...
Το marketing εξ' ορισμού είναι η διαδικασία η οποία ενώνει τον πελάτη με το προϊόν ή την υπηρεσία. Είναι λοιπόν προφανές ότι για να βρει πελάτες μία επιχείρηση, θα πρέπει να προβάλλει τα προϊόντα-υπηρεσίες της με τον σωστό τρόπο στους σωστούς πελάτες. Δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να διαφημίσει κανείς τα προϊόντα του αλλά δεκάδες διαφορετικοί συνδυασμοί ενεργειών, ανάλογα με το προϊόν, το διαθέσιμο budget, την φάση ανάπτυξης της εταιρίας κτλ.
...
Ποιες δεξιότητες απαιτούνται για σίγουρα αποτελέσματα.
Το ομαδικό coaching απαιτεί ένα χαρτοφυλάκιο δεξιοτήτων πέραν αυτών που διαθέτει ένας επαγγελματίας coach. Oι περισσότερες από αυτές σχετίζονται με τη διαφορά πλαισίου μεταξύ των ιδιωτικών συνεδριών coaching και της δυναμικής που αναπτύσσεται στην ομάδα.
Για παράδειγμα:
...
Tα τελευταία χρόνια μετά την εμπειρία της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης όπου άλλαξε το περιβάλλον για τις επιχειρήσεις και αναδείχθηκαν νέες ανάγκες και προτεραιότητες για τους πολίτες–καταναλωτές, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) βρίσκεται στο επίκεντρο συζητήσεων και ανοιχτού διαλόγου. Σε αυτό το κλίμα, κάθε σύγχρονη επιχείρηση καλείται να επαναπροσδιορίσει το ρόλο της, την ευθύνη της απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον και να διαμορφώσει εκ νέου την επιχειρηματική της δραστηριότητα...