Τη μάχη με τον πελάτη δε τη κερδίζεις ποτέ: μεγάλη και δύσκολη αλήθεια, η οποία επιβεβαιώνεται κάθε μέρα, με κάθε τρόπο. Γιατί, ακόμη και στην περίπτωση που βρεις το δίκιο σου και του αποδείξεις (του πελάτη) ότι δεν έχει (πάντα) δίκιο, αυτός θα δυσαρεστηθεί και θα σου γυρίσει την πλάτη, οπότε ποια νίκη;
Επομένως, τι μένει να κάνουμε, εμείς κι όλοι αυτοί που δουλεύουν σ’ αυτό το υπερ-δύσκολο πόστο που λέγεται «εξυπηρέτηση...
Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα 10 συχνότερα λάθη κατά τη στελέχωση:
Δεν ψάχνουμε πρώτα εσωτερικά: Το πρώτο μας λάθος είναι ότι ξεχνάμε πως -πολλές φορές οι καλύτεροι υποψήφιοι βρίσκονται δίπλα μας και είναι οι συνάδελφοι μας. Πρόκειται για ανθρώπους που τους γνωρίζουμε και μας γνωρίζουν, ξέρουμε την ποιότητα της δουλειάς τους, την αφοσίωση και τις φιλοδοξίες τους. Και τι κάνουμε εμείς ψάχνοντας απέξω; Απλώς πετυχαίνουμε να δημιουργήσουμε ένα πολύ άσχημο εσωτερικό κλίμα, καθώς πλέον δικαιολογημένα οι...
Πολλές φορές ιδιοκτήτες και managers ξενοδοχείων, οι οποίοι λαμβάνουν τις αποφάσεις σχετικά με την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου τους, υποτιμούν την αξία του περιεχομένου. Τα ταξίδια, ο τουρισμός, τα ξενοδοχεία και γενικότερα τα καταλύματα στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν τεράστιο ανταγωνισμό, οπότε είναι σημαντικό οι ιστοσελίδες να παρουσιάζουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τομέα του marketing. Αποδεικνύεται καθημερινά ότι η ανάγκη για οργάνωση content marketing στις ιστοσελίδες ξενοδοχείων...
Αποτυγχάνουν στο να προσφέρουν αληθινή γνώση: Μερικοί πωλητές, κατά την πρώτη συνάντησή τους με υποψήφιους πελάτες, είτε λογω κακού σχεδιασμού είτε λόγω ανυπαρξίας σχεδίου, δεν προσφέρουν τίποτα που να έχει πραγματική αξία και ενδιαφέρον. Σίγουρα μιλάνε για τις δυνατότητες της εταιρείας τους. Μιλάνε για τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους και τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες, τις προοπτικές και τα πλεονεκτηματά τους. Ομως δεν προσφέρουν καμμία ουσιαστική γνώση ή έστω προοπτική σχετικα με τις...