Rejoin.gr - Επιχειρηματικότητα Άρθρα

Η ψηφιακή τεχνολογία μετασχηματίζει την εργασιακή κουλτούρα.

rejoin i psifiaki texnologia metasximatizei tin ergasiaki koultoura sepeΈνα νέο, “ψηφιακό κόσμο” εργασίας δημιουργούν οι νέες τεχνολογίες, διαμορφώνοντας ραγδαία μια νέα εργασιακή κουλτούρα. Οι αλλαγές είναι, ήδη, ορατές στον επιχειρηματικό κόσμο και αποτυπώνονται στα τμήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Ήδη, σύμφωνα με μελέτη της Deloitte τα τρία τέταρτα των στελεχών χαρακτηρίζουν το digital HR, δηλαδή τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού με βάση την ψηφιακή τεχνολογία, ως μια από τις μεγαλύτερες προτεραιότητες. Για την ακρίβεια, το 74% των στελεχών...

Περισσότερα...

Ο ρόλος των συνεργειών και της συνεργασίας στην ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

rejoin epixirimatikotita foto arthroΟι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την κατάταξη που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2005, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανήκουν αυτές που έχουν ετήσιο κύκλο εργασιών έως 2 εκατομμύρια ευρώ και απασχολούν προσωπικό έως 10 άτομα (πολύ μικρές), κύκλο εργασιών έως 10 εκατομμύρια ευρώ και προσωπικό έως 50 άτομα (μικρές) και κύκλο εργασιών 50 εκατομμύρια ευρώ και προσωπικό έως 250 άτομα (μεσαίες). ...

Περισσότερα...

Ανταμείψτε τους ανθρώπους σας!

rejoin rewards arthro fotoΑνταμείψτε τους ανθρώπους σας! Η εξέχουσα απόδοση, πρέπει να ανταμείβεται, και μάλιστα με ιδιαίτερο τρόπο. Σίγουρα δεν χρειάζεται ένα άρθρο για να μας εξηγήσει το γιατί. Ας θυμόμαστε απλώς, ότι αν δεν ανταμείψουμε εμείς τα ταλέντα της ομάδας μας, θα βρεθεί κάποιος ανταγωνιστής να το κάνει. Για πολλούς όμως από εμάς, οι μόνες αμοιβές που υπάρχουν / αξίζουν, είναι οι χρηματικές: υπερωρίες, αυξήσεις, bonus, προμήθειες...

Περισσότερα...

10 μυστικά για να παίρνεις συστάσεις από τους πελάτες.

rejoin arthro 10 mystika gia systaseis slamarisΗ εξεύρεση πελατών είναι πάντα το μεγαλύτερο πρόβλημα για κάθε πωλητή. Είναι άλλωστε η αρχή κάθε προσπάθειας, αφού χωρίς υποψήφιους πελάτες δεν μπορεί να γίνει καμία πώληση. Βέβαια υπάρχουν πολλών ειδών υποψήφιοι πελάτες. Ο καλός υποψήφιος πελάτης είναι αυτός που είναι πιο εύκολα προσεγγίσιμος και έχει την ανάγκη αυτού που προσφέρει ο πωλητής. Η προσεγγισιμότητα παίζει σημαντικότατο ρόλο στο να καθορίσουμε τον ιδανικό υποψήφιο πελάτη και είναι η αρχή για να κλείσουμε τη συνάντηση γνωριμίας και...

Περισσότερα...