Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έκανα κάποιες συζητήσεις διερεύνησης συνεργασίας με μία πολύ επιτυχημένη επαγγελματία στον χώρο της ομορφιάς. Πριν κλείσει η συμφωνία μας, και από περιέργεια, αλλά και λόγω επαγγελματικής «διαστροφής», ήθελα να επισκεφτώ ως «πελάτισσα» το κατάστημα λιανικής που διατηρεί. Αφού ολοκλήρωσα τις αγορές μου και παρατήρησα κάποια πράγματα από αυτά που ήθελα, επικοινώνησα μαζί της για να της πω τη γνώμη μου, τι εικόνα σχημάτισα.
...
Για τις επιχειρήσεις η τυφλή επιδίωξη του κέρδους δεν αποτελεί πλέον βιώσιμη επιλογή. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι θεοποιούν τα χρήματα, θέτοντας αυτή την απαξία ως κύριο στόχο στη ζωή τους. Οι Η.Π.Α. είναι η πλουσιότερη χώρα στον κόσμο. Είναι όμως μία χώρα ευτυχισμένη; Ήρθε η ώρα να αναζητήσουμε τις αξίες που έχουν χαθεί στο επιχειρηματικό πεδίο.
Για τις επιχειρήσεις η τυφλή επιδίωξη του κέρδους, αλλά...
Λέξεις που χρησιμοποιούμε σχεδον καθημερινά. Λανθασμένα ή μήπως όχι; Ο όρος «brand», και αντίστοιχα «branding», μπήκε ξανά δυναμικά στη ζωή μας πριν από λίγα χρόνια.
H πραγματικότητα όμως είναι ότι η ιδέα του branding δεν είναι καθόλου καινούργια. Προϋπάρχει για εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, χρόνια. Με την πάροδο του χρόνου αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε, διατηρώντας όμως την αρχική της σύλληψη και σκοπό.
...
Χωρίς πελάτες η επιχείρησή σας δεν υπάρχει. Εν μέσω κρίσης το μάρκετινγκ είναι η μόνη διαδικασία που κυριολεκτικά μπορεί να σώσει την επιχείρησή σας. Και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή.
Το μόνο έξοδο που φέρνει λεφτά στην επιχείρησή σας
Στην πραγματικότητα το μάρκετινγκ δεν είναι έξοδο, αλλά επένδυση, που με τη σωστή χρήση μπορεί να σας φέρει πίσω τα λεφτά σας πολλές φορές και μάλιστα πιο αποδοτικά από κάθε άλλη επένδυση αυτή την περίοδο. Γι’ αυτό και εμείς θα προσπαθήσουμε να βάλουμε...