Είναι χαρακτηριστικό των ημερών μας, ότι η μόνη σταθερή παράμετρος στο καθημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι, είναι η αλλαγή.
Τι είναι όμως η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και πως εκφράζεται στις μέρες μας; Ποιες είναι οι διαστάσεις και οι προϋποθέσεις της;
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (INNOVATIVENESS), η τάση μιας επιχείρησης να υποστηρίζει τις νέες ιδέες, τους πειραματισμούς και τη δημιουργική διαδικασία, σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για την σύγχρονη επιχείρηση να μετατρέπει την ιδέα...
Κάθε φορά που προκηρύσσονται εκλογές, ακούμε από τους επιχειρηματίες (μικρούς και μεγάλους) την ίδια ερώτηση «και τώρα; Τι γίνεται με τα προγράμματα του χρηματοδότησης;». Η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη. Εξαρτάται από τη φάση στην οποία βρίσκεται το πρόγραμμα για το οποίο συζητάμε. Αν δηλαδή βρίσκεται στη φάση της υλοποίησης ή αν αναμένεται η προκήρυξή του.
Τα προγράμματα που βρίσκονται σε φάση υλοποίησης δεν...
Όλοι όσοι παρακολουθούν έστω και λίγο τις εξελίξεις γνωρίζουν, περισσότερο ή λιγότερο, τα νέα μέσα, μεθόδους, εργαλεία, τεχνικές της επιχειρηματικότητας και ειδικότερα του μάρκετινγκ: ένας αστρονομικός αριθμός websites – 1 δις σε παγκόσμιο επίπεδο –, μια πανσπερμία κοινωνικών δικτύων, φορητές και μη συσκευές που παρέχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο (smartphones, tablets, smartTVs, gameconsoles αλλά πλέον και κάθε είδους καθημερινά αντικείμενα όπως ρολόγια, λευκές οικιακές συσκευές, κοκ) και δεκάδες...
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014 12:54
Σύμφωνα με τον ορισμό, επικοινωνία είναι η διαδικασία αποστολής ενός μηνύματος από έναν πομπό σε ένα δέκτη, μέσω ενός κώδικα επικοινωνίας που είναι γνωστός και στους δύο. Η ιδιότητα του πομπού και του δέκτη είναι κάτι που αλλάζει, καθώς οι ρόλοι είναι εναλλασσόμενοι. Οι οργανισμοί, ανάμεσα σ'αυτούς και οι επιχειρήσεις, έχουν ανάγκη την επικοινωνία, καθώς μέσω αυτής μπορεί κανείς να μεταβιβάσει πληροφορίες, ιδέες και σκέψεις με στόχο να προκαλέσει στον δέκτη των μηνυμάτων αντίστοιχα ιδέες...