Πώς να μιλήσετε στα παιδιά σας για την οικονομική κρίση
Στις μέρες μας, όπου τα σχόλια αναφορικά με την οικονομική κρίση αποτελούν το βασικό θέμα συζήτησης, τα παιδιά είναι πιθανό να τρομοκρατηθούν από τα όσα ακούνε γύρω τους. Λόγω αυτού, έχουν ανάγκη από υποστήριξη αλλά και διαβεβαίωση ότι παρ’ όλες τις δυσκολίες η οικογένειά τους θα καταφέρει να βρει τη λύση.
Συζητήστε με το παιδί σας σχετικά με την τρέχουσα...
Πάω σπίτι ... έχω interview !
Τα τελευταία χρόνια το Skype διευκολύνει την επικοινωνία των ανθρώπων στο κόσμο των επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, τα τελευταία δύο χρόνια που η κρίση στην Ελλάδα βαθαίνει, μια κρίσιμη μάζα στελεχών που βρίσκεται στην Ελλάδα έχει επωφεληθεί από το Skype ή από αντίστοιχα προγράμματα στην προσπάθεια αναζήτησης εργασίας. Πολλοί υποψήφιοι, είτε από επιλογή είτε λόγω της παρατεταμένης ανεργίας καθημερινά απευθύνονται σε επιχειρήσεις και συμβούλους εύρεσης εργασίας, σε...
Θετική κατανάλωση!
Η στιγμή της αλήθειας για brands και επιχειρήσεις
«Κρατείστε τις υποσχέσεις σας. Χτίστε μια ουσιαστική σχέση με τον καταναλωτή, που αξιολογεί πλέον «τι αγοράζει» και από ποιόν αγοράζει».
Η σύγχρονη Κατανάλωση: ShoppingTherapy or poison
Μια νέα εξίσωση που προσπαθεί να λύσει ο σύγχρονος καταναλωτής υπό την επίδραση της «Θετικής Κατανάλωσης». Για τον σύγχρονο καταναλωτή η απομάκρυνση από την κατανάλωση, δεν είναι βιώσιμη επιλογή, εφόσον αυτό θα οδηγούσε την...
Πώς να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό βιογραφικό σημείωμα
Ο ρόλος του βιογραφικού σημειώματος είναι ιδιαίτερα σημαντικός! Το βιογραφικό κάθε εργαζόμενου, αποτελεί το προωθητικό εργαλείο με το οποίο θα προσεγγίσει τον υποψήφιο εργοδότη. Το βιογραφικό σημείωμα, πολλές φορές χρησιμοποιείται σαν το μέσο, με το οποίο ο εργαζόμενος θα βρει τελικά εργασία. Αυτό αποτελεί μια λανθασμένη αντίληψη. Στην ουσία το βιογραφικό είναι εκείνο το προωθητικό εργαλείο, με το οποίο ο υποψήφιος εργαζόμενος, θα...