Rejoin.gr - Εργασία & Απασχόληση Άρθρα

rejoin jobart

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πάει σε κάποιο φεστιβάλ μουσικής, κινηματογράφου, θεάτρου ή βιβλίου. Άλλοι ίσως έχουν επισκεφτεί γιορτές μπίρας και κρασιού. Κάποιοι μπορεί να έχουν παραβρεθεί και σε πιο «περίεργες» διοργανώσεις, όπως αυτές με τη θεματική της λάσπης, της ντομάτας, της υποβρύχιας μουσικής ή το Φεστιβάλ Μαϊμούς στο Lopburi της Ταϊλάνδης! Σε ό,τι φεστιβάλ και να έχεις παραβρεθεί, είναι αδύνατο να μην πας στο φεστιβάλ εργασίας Thessaloniki #JobFestival2018, που διοργανώνει το Skywalker.gr στο ξενοδοχείο Capsis την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018!

Τα #JobFestivals, διοργανώσεις που έχουν πλέον καθιερωθεί και έχουν δημιουργήσει το δικό τους κοινό, είναι φεστιβάλ που διοργανώνονται κάθε χρόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στοχεύουν στο να φέρουν κοντά εταιρίες που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιους εργαζομένους μέσα από οργανωμένες και βιωματικές δράσεις. Σου ακούγεται ενδιαφέρον; Είναι, διότι είναι!

Ποιος μπορεί να συμμετάσχει στο φεστιβάλ; Πόσο κοστίζει;

Στο Thessaloniki #JobFestival2018 είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετέχουν όσοι αναζητούν εργασία και όσοι έχουν ήδη, οπότε όλοι! Οι αναζητούντες εργασία θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με εταιρίες που ψάχνουν προσωπικό και να ενημερωθούν για ιδιαίτερα χρήσιμα θέματα που θα τους βοηθήσουν στην αναζήτηση εργασίας, ενώ οι έχοντες εργασία μπορούν να εκπαιδευτούν πάνω σε χρήσιμες δεξιότητες και να διευρύνουν τους εργασιακούς τους ορίζοντες.

Η εκδήλωση υποστηρίζεται από τον δήμο Θεσσαλονίκης και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Τι μπορώ να κάνω στο φεστιβάλ;

Μέσα από το Thessaloniki #JobFestival2018 το Skywalker.gr στοχεύει οι υποψήφιοι να περάσουν από όλα τα απαραίτητα στάδια που θα τους οδηγήσουν σε μία επιτυχημένη συνέντευξη εργασίας και μία μετέπειτα αρμονική εργασιακή ζωή. Οι επισκέπτες μπορούν να συμμετάσχουν σε μία πληθώρα δράσεων με έντονα βιωματικό χαρακτήρα, όπως:

  • Προγραμματισμένες συνεντεύξεις εργασίας με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό: Μπες στη σελίδα της διοργάνωσης, δες ποιες εταιρίες παίρνουν μέρος στο φεστιβάλ και στείλε το βιογραφικό σου μέχρι τις 29 Ιανουαρίου. Οι εταιρίες θα παραλάβουν τα βιογραφικά όλων των υποψηφίων και θα επιλέξουν με ποιους θέλουν να συναντηθούν σε συνέντευξη επιλογής προσωπικού κατά τη διάρκεια του Thessaloniki #JobFestival 2018.

Στη συνέχεια η ομάδα του Skywalker.gr θα καλέσει τους υποψηφίους που έχουν επιλεγεί προκειμένου να προγραμματιστούν οι συνεντεύξεις επιλογής προσωπικού (η τηλεφωνική ειδοποίηση θα πραγματοποιηθεί μόνο για όσους έχουν επιλεγεί). Οπότε μετά τις 12 Φεβρουαρίου τον νου σου: μπορεί να σε καλέσουμε στο τηλέφωνο που μας έχεις δηλώσει!

  • Φυσική συνάντηση και γνωριμία υποψηφίων με κορυφαίες εταιρίες από διάφορους κλάδους: Ακόμα κι αν το βιογραφικό σου δεν έχει επιλεγεί για συνέντευξη ή αν δεν έχεις προλάβει την προθεσμία υποβολής βιογραφικών, στη διάρκεια του φεστιβάλ θα έχεις ακόμα μία ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με τις εταιρίες που σε ενδιαφέρουν, να συναντήσεις από κοντά τους εκπροσώπους τους και να καταθέσεις το βιογραφικό σου, γι’ αυτό μην παραλείψεις να έρθεις στο φεστιβάλ με το βιογραφικό σου εκτυπωμένο πολλές φορές.
  • Πληθώρα workshop με σκοπό την ενημέρωση και τον συντονισμό των υποψηφίων με τη σύγχρονη αγορά εργασίας: Το φετινό Thessaloniki #JobFestival έχει περισσότερα workshop από ποτέ! Τα εργαστήρια στοχεύουν στην ενίσχυση και στον συντονισμό των υποψηφίων με τη σύγχρονη αγορά εργασίας και έχουν τέσσερις θεματικούς άξονες:
  1. Ενίσχυση στην αναζήτηση εργασίας με θεματικές που φωτίζουν τα σημεία προσοχής και ενισχύουν τις πιθανότητες επιτυχίας κατά την αναζήτηση εργασίας.
  2. Απασχολησιμότητα: Βιωματικά workshop σε μικρότερα τμήματα με σκοπό την προσωπική συμμετοχή των υποψηφίων στη δημιουργία της επαγγελματικής τους πορείας.
  3. Ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων: Άξονας που ενισχύει επαγγελματικές δεξιότητες για έχοντες και μη έχοντες εργασία.
  4. Αυτοβελτίωση στον χώρο εργασίας: Περιλαμβάνονται περισσότερο διαδραστικά εργαστήρια που βοηθούν την ατομική και ομαδική ανάπτυξη στον χώρο εργασίας.

Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και απαιτείται προεγγραφή στη σελίδα της εκδήλωσης. Παρέχονται σε όλους βεβαιώσεις παρακολούθησης.

  • Check your CV: Βελτιστοποίηση των βιογραφικών των συμμετεχόντων από εξειδικευμένους συμβούλους. Τα λάθη και οι παραλήψεις που όλοι κάνουμε στο βιογραφικό μας σημείωμα είναι ιδιαίτερα σημαντικά, μειώνοντας συχνά τις πιθανότητές μας να μας καλέσουν σε μία συνέντευξη εργασίας. Γι’ αυτό η εξειδικευμένη ομάδα της Lead Compass θα είναι παρούσα στο Thessaloniki #JobFestival για να σου προτείνει διορθώσεις βελτιστοποίησης του βιογραφικού σου (ένας ακόμα λόγος για να φέρεις μαζί αντίγραφα του βιογραφικού σου).
  • Photo Pro: Επαγγελματική φωτογράφιση για το βιογραφικό και το LinkedIn προφίλ. Πολλές αγγελίες εργασίας ζητούν βιογραφικά με φωτογραφία και συχνά αναγκαζόμαστε να βάζουμε φωτογραφίες που δεν αντιπροσωπεύουν τον επαγγελματικό μας εαυτό. Στη διάρκεια του φεστιβάλ θα μπορείς να βγάλεις επαγγελματικές φωτογραφίες από την ομάδα του Ι.Ε.Κ. Δέλτα, γι’ αυτό έλα περιποιημένος/η και ντυμένος/η κατάλληλα!
  • Game You Up: Ανακάλυψε τις δεξιότητές σου παίζοντας. Οι ήπιες δεξιότητες είναι μία έννοια-κλειδί για τον εργασιακό τομέα σήμερα. Όλοι μας τις έχουμε, όμως πολλοί από εμάς δεν τις γνωρίζουμε και δεν τις αξιοποιούμε στο βιογραφικό, στη συνέντευξη και στην εργασιακή ζωή. Παίξε λοιπόν στη διάρκεια του Job Festival και ανακάλυψε δεξιότητες παρατηρητικότητας, δημιουργικής και κριτικής σκέψης, συνεργασίας και λογικής μέσα από μία σειρά ατομικών και ομαδικών γρίφων, παιχνιδιών και τεστ, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά από το Great Escape.
  • Dress Code: Ντύσου επαγγελματικά, ενισχύοντας το προφίλ σου.

Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εμφάνισή μας στην πρώτη εντύπωση που δίνουμε στους άλλους, πόσο μάλλον σε μία συνθήκη όπως η συνέντευξη εργασίας, αλλά και η εργασιακή καθημερινότητα. Κορυφαίες εταιρίες ένδυσης, όπως η Oxford Company, θα παραβρίσκονται στον χώρο του φεστιβάλ, δίνοντάς μας χρήσιμες συμβουλές για να ντύσουμε τον επαγγελματικό μας εαυτό με τρόπο που να ξεχωρίζει.

  • Coaching for You: Συμβουλές από επαγγελματίες του είδους για μία επιτυχημένη πορεία. Η έννοια του coaching, δηλαδή της διαδικασίας κατά την οποία ένας coach και ένας υποστηριζόμενος συνεργάζονται δημιουργικά με σκοπό ο δεύτερος να βελτιώσει τις δεξιότητες, την απόδοση και την ανάπτυξή του, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη διάρκεια του φεστιβάλ coaches του ελληνικού τμήματος της International Coach Federation θα βρίσκονται εκεί για να σε ακούσουν και να σου δώσουν συμβουλές για το πώς μπορείς να πετύχεις όσα χρειάζεσαι στον εργασιακό τομέα.
  • 20’’ Video Pitch: Δείξε τις δεξιότητές σου στον μελλοντικό σου εργοδότη σε 20 δευτερόλεπτα. Δύο πολύ σημαντικά σημεία της επαγγελματικής μας ταυτότητας είναι αυτά των ήπιων δεξιοτήτων και του τρόπου που παρουσιάζουμε τον εαυτό μας. Στο Thessaloniki #JobFestival μπορείς να τα αναδείξεις και τα δύο μέσα από μία βιντεο-παρουσίαση του εαυτού σου προβάλλοντας το γιατί είσαι ο πιο κατάλληλος υποψήφιος για τη δουλειά. Μπορείς λοιπόν να κάνεις μία πολύτιμη πρώτη εντύπωση στους μελλοντικούς σου εργοδότες συνοδεύοντας το βιογραφικό σου με βίντεο 20 δευτερολέπτων με τη βοήθεια της τεχνολογικής start-up Intrideo!

Πιο πλούσιο και επίκαιρο από ποτέ, το φετινό Thessaloniki#JobFestival είναι το κορυφαίο γεγονός για την εργασία από το οποίο δεν πρέπει να λείψει κανείς, καθώς όσοι αναζητούν εργασία μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητές τους για την εύρεση δουλειάς, ενώ όσοι έχουν ήδη μπορούν να διευρύνουν τις γνώσεις και τους επαγγελματικούς τους ορίζοντες.

Μπες τώρα στο jobfestival.gr και δήλωσε συμμετοχή αποστέλλοντας το βιογραφικό σου σημείωμα στις εταιρίες που σε ενδιαφέρουν και επιλέγοντας τα workshop που σε ενδιαφέρει να παρακολουθήσεις.

Σε περιμένουμε στο Thessaloniki #JobFestival 2018 και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία!


Περισσότερες πληροφορίες:

Χρύσα Δότσα
Συντονίστρια δράσεων Skywalker.gr
2310.32.67.12

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn