Rejoin.gr - Επιχειρηματικότητα Ειδήσεις

monopatia epixeirimatikotitasecinisi business centers logo rejoin

Δελτίο Τύπου

Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας

Η πρωτοβουλία του skywalker.gr «Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας», για την παροχή αρχικής εκπαίδευσης στην Επιχειρηματικότητα συνεχίζεται με το 5ο Μονοπάτι Επιχειρηματικότητας.

Η δράση απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να διερευνήσουν τις δυνατότητες επιχειρηματικής δράσης ως εναλλακτικό δρόμο επαγγελματικής δραστηριότητας και δημιουργικότητας.

Σε εικοσιπέντε (25) ώρες, στις 17, 18, 19 και 20 Μαρτίου 2015, εικοσιπέντε (25) εκπαιδευόμενοι θα προσεγγίσουν τις βασικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία του “επιχειρείν” και θα κατανοήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες του επιχειρηματία.

Η συμμετοχή στην εκπαίδευση είναι χωρίς χρέωση, χάρη στην εθελοντική συμμετοχή καταξιωμένων εισηγητών και στη χορηγία του χώρου διεξαγωγής από την Ecinisi Business Centers.

Την επιστημονική ευθύνη κατάρτισης του εκπαιδευτικού προγράμματος έχει η Career Design www.career-design.gr.

Στην Αρχική Εκπαίδευση θα παρουσιαστούν σημαντικές θεματικές ενότητες που άπτονται της δημιουργίας και λειτουργίας μιας επιχείρησης, όπως: βασικές αρχές επιχειρηματικότητας και σύστασης μιας επιχείρησης, δεξιότητες του επιχειρηματία, αρχές διοίκησης, marketing, αξιολόγηση της επιχειρηματικής ιδέας, βασικά λογιστικά και φορολογικά θέματα ενάρξεως, κοστολόγησης και εταιρικής χρήσης των socialmedia.

Για περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται το site: www.footsteps.gr ή να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 210 9730280 με την υπεύθυνη του προγράμματος, κα Γεωργία Κωνσταντίνου.

Το 5Ο Μονοπάτι Επιχειρηματικότητας θα διεξαχθεί στις 17, 18, 19 και 20 Μαρτίου 2015, από 09:30 έως 16:00.

Τόπος διεξαγωγής: Ecinisi Business Centers

Διεύθυνση: Μπάκου 1 Νέο Ψυχικό, τηλ: 211 800 1840

Με την ευγενική χορηγία

career design rejoin logo

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn