Rejoin.gr - Επιχειρηματικότητα Άρθρα

rejoin paypal

Εά​ν την επόμενη χρονιά θα θέλατε να επωφεληθείτε τα μέγιστα ​από μία από τις πλέον δραστήριες και «φορτωμένες» ημέρες του χρόνου, τη Μαύρη Παρασκευή (Black Friday), είναι η στιγμή να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας δουλεύει ρολόι:

  • Έχετε τακτοποιήσει το stock σας για να αντεπεξέλθετε στην αυξημένη αγοραστική ζήτηση αυτής της ημέρας.
  • Έχετε οργανώσει όπως πρέπει τα εργαλεία για να προσελκύσετε και να μεγιστοποιήσετε το πελατολόγιό σας, καθώς και για να επιμηκύνετε την περίοδο των εορταστικών προσφορών πέραν της παραδοσιακής Μαύρης Παρασκευής και των λοιπών ημερών αιχμής της περιόδου αυτής, που κορυφώνεται τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές χρήσιμες συμβουλές από την PayPal για να είστε πανέτοιμοι για την αυξημένη αγοραστική κίνηση κατά την περίοδο των εορτών:

  1. Δημιουργήστε μία ιστοσελίδα mobile-ready

Ανεξαρτήτως του μεγέθους της επιχείρησής σας, οι πελάτες προτιμούν να περιηγούνται ή να κάνουν αγορές από τις κινητές τους συσκευές.

Η κίνηση στις ιστοσελίδες μέσω κινητών συσκευών καταλαμβάνει πλέον πάνω από το 50% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης σύμφωνα με το StatCounter, την υπηρεσία που παρακολουθεί την παγκόσμια χρήση του διαδικτύου.

Είναι προφανές πόσο απαραίτητο είναι για μία εταιρική ιστοσελίδα να είναι ρυθμισμένη για κινητές συσκευές, ώστε οι πελάτες να περιηγούνται, να ψάχνουν, να επιλέγουν και να πληρώνουν για τις επιλογές τους εύκολα και γρήγορα.

Αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό κατά τις ώρες και ημέρες αιχμής της αγοραστικής κίνησης.

Σκεφτείτε τι είναι αυτό που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να μετακινηθεί εύκολα από την επιλογή των προϊόντων στη διαδικασία check-out και στην αγορά.

Κρατήστε τον σχεδιασμό του site απλό και προσαρμόσιμο σε μικρές οθόνες, χρησιμοποιήστε μεγαλύτερα fonts και κουμπιά, ελαχιστοποιήστε τα απαραίτητα για την είσοδο στοιχεία και, πολύ σημαντικό, θυμηθείτε να έχετε αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας πριν από τη Μαύρη Παρασκευή για να τα δοκιμάσετε στην πράξη!

Υπάρχουν πλατφόρμες, όπως το Shopify, το SquareSpace, το Opencart, το Cs-cart και το BigCommerce, οι οποίες δύνανται να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για κινητές συσκευές με δυναμικά εργαλεία και πρωτότυπες λύσεις και δυνατότητες.

  1. Απλοποιήστε τις αγορές τόσο on-line, όσο και off-line

Εάν οι πελάτες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με λίγα μόνο κλικ, τότε θα πάρουν χωρίς δεύτερη σκέψη την απόφαση να εγκαταλείψουν τα καλάθια αγορών τους και να αναζητήσουν άλλη σχετική επιχείρηση.

Μία έρευνα αποδεικνύει ότι περισσότερο από το 45% όλων των εγκαταλελειμμένων καλαθιών προκύπτει κατά το στάδιο της πληρωμής στο check-out.

Παρέχοντας στους πελάτες μία απρόσκοπτη εμπειρία check-out, όπως η υπηρεσία PayPal One Touch, ή ένα άλλο ψηφιακό πορτοφόλι και διαθέτοντας επιλογές πληρωμών, όπως όλοι οι τύποι χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, διασφαλίζετε ότι οι πελάτες θα παραμείνουν μαζί σας.

Για τις αγορές off-line οι έμποροι θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν εξοπλιστεί με την κατάλληλη τεχνολογία, που θα τους διασφαλίζει την αποδοχή κάθε είδους πληρωμών από τα σημεία πώλησης και συναλλαγών.

Είτε πρόκειται για ένα συμβατικό φυσικό κατάστημα ή για ένα pop-up shop, το να διαθέτετε μία τερματική συσκευή αποδοχής καρτών σάς δίνει την ευελιξία να δέχεστε οποιαδήποτε πληρωμή οπουδήποτε.

  1. Αξιοποιήστε εργαλεία εξαιρετικής επιχειρηματικής απόδοσης

Ένα σύστημα e-mail marketing είναι ένα παράδειγμα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δώσουν ώθηση στην ανάλογη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις εορταστικές προσφορές.

Καθώς οι επισκέπτες και υποψήφιοι αγοραστές εμπλέκονται σε πάμπολλα ψηφιακά κανάλια, το e-mail marketing αποτελεί ακόμα έναν από τους πλέον αποδοτικούς τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας με τους πελάτες.

Είναι απαραίτητο να συνεργαστείτε με μία υπηρεσία e-mail που σας επιτρέπει να στέλνετε επικοινωνιακό υλικό, όπως newsletters, νέα, ειδικές καμπάνιες και λοιπές χρήσιμες πληροφορίες, για τις επερχόμενες εορταστικές εκπτώσεις, όπως και να στοχεύετε απευθείας στους πελάτες σας.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι πλατφόρμες όπως το Mailchimp, το Constant Contact, καθώς και η επιτυχημένη ελληνική εταιρία με διεθνή παρουσία Moosend, διαθέτουν γενικότερα τόσο την εμπειρία, όσο και τις καλύτερες πρακτικές για το e-mail marketing, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στους εμπόρους, ώστε να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε άλλους κρίσιμους τομείς της επιχείρησής τους.

  1. Αποκτήστε τη χρηματοδότηση που χρειάζεστε και προσφέρετέ τη στους πελάτες σας!

Η διαχείριση και η εξοικονόμηση χρημάτων ενδέχεται να είναι δύσκολη υπόθεση κατά την περίοδο των εορτών και για εσάς, τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες σας.

Οι καταναλωτές προμηθεύονται τα δώρα για τους συγγενείς και τους φίλους τους, ενώ εσείς πρέπει να έχετε ικανό απόθεμα για να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες σας και επίσης το προσωπικό σας να βρίσκεται σε ετοιμότητα, ώστε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της αυξημένης εορταστικής κίνησης.

Υπάρχουν αρκετές εταιρίες που διαθέτουν πιστωτικά κονδύλια και κεφάλαια κίνησης για τις μικρές επιχειρήσεις που το έχουν ανάγκη. Το να διαθέτετε τη σωστή ταμειακή ροή είναι απολύτως απαραίτητο για τους εμπόρους κατά την εορταστική περίοδο.

Οι έμποροι επίσης μπορούν να προσφέρουν επιλογές πίστωσης που μπορούν να μετατρέψουν τους απλούς ανώνυμους επισκέπτες σε τακτικούς πελάτες.

Για παράδειγμα, το να συνεργάζεσαι με κάποιον που μπορεί να προσφέρει στους αγοραστές επιλογές πίστωσης κατά τη διάρκεια του check-out απλώς με την εισαγωγή δύο στοιχείων επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα μεγαλύτερης αξίας και να τα πληρώσουν αργότερα με ένα πιο ευέλικτο και άνετο χρονοδιάγραμμα.

  1. Επωφεληθείτε από τις εορταστικές περιόδους ανά την υφήλιο

Τέλος, το να πραγματοποιείτε διεθνείς πωλήσεις και να εκμεταλλεύεστε τις εορταστικές περιόδους ανά τον κόσμο δεν είναι πλέον κάτι τόσο δύσκολο.

Εορτές και αργίες όπως η Boxing Day (η 2η ημέρα των Χριστουγέννων) και η Singles’ Day στην Κίνα (11 Νοεμβρίου) μπορούν να αποτελέσουν ιδανικές ευκαιρίες για να δελεάσουν αγοραστές από τις αντίστοιχες χώρες.

Το να έχετε κοντά σας τους σωστούς συνεργάτες, που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε εύκολα και ανώδυνα τις διασυνοριακές σας πωλήσεις, είναι καίριας σημασίας· υπάρχουν συγκεκριμένα εταιρικά προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να δημιουργήσουν παγκόσμιες εκδόσεις της ιστοσελίδας τους, να μεταφράσουν, να δώσουν τοπικό χαρακτήρα, ακόμα και να διαχειριστούν τις αποστολές και τις επιστροφές προϊόντων ανά την υφήλιο.

Η αναμενόμενη φρενίτιδα των εορταστικών αγορών δεν είναι μακριά. Η έγκαιρη υιοθέτηση των σωστών εργαλείων μπορεί να γλυτώσει τους εμπόρους από το άγχος, την ταλαιπωρία και τους μπελάδες της τελευταίας στιγμής. Με την κατάλληλη προεργασία και τα σωστά εργαλεία οι φετινές γιορτές μπορεί να αναδειχθούν στην πιο γεμάτη και προσοδοφόρα περίοδο που έχετε ζήσει μέχρι τώρα!


Βασίλης Παππάς,
Business & Marketing Consultant,
BA, MBA in marketing,
epixeirein.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn