Rejoin.gr - Επιχειρηματικότητα Άρθρα

 

rejoin internet siteΠως να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google και να σας φέρνει χιλιάδες πωλήσεις το μήνα!
Άν έχετε την δική σας επιχείρηση, τοπική ή διεθνής, μεγάλη ή μικρή και θα θέλατε να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση, τότε το ίντερνετ είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε.

Τι είναι σωστή προβολή επιχείρησης στο ίντερνετ;
Σωστή προβολή της επιχείρησης σας στο ίντερνετ γίνεται μόνο μέσα από το δικό σας site. Χωρίς την δική σας προσωπική ή εταιρική ιστοσελίδα, δεν γίνεται να έχει αποτέλεσμα η προβολή της επιχείρησης σας.

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στο να κάνετε μια ιστοσελίδα με την επιχείρηση σας και αυτή να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Από εκεί θα αντλείτε στοχευμένο κόσμο προς την ιστοσελίδα σας όπου όταν θα μπαίνει ο επισκέπτης θα πρέπει να μετατρέπεται σε πελάτη. Αυτό λέγεται επιτυχημένη προβολή επιχείρησης στο ίντερνετ.

Η προβολή της επιχείρησης σας έχει κάποιους συγκεκριμένους στόχους:

1. Την αύξηση της πελατείας και των πωλήσεων.

Ένα ποσοστό καταναλωτών δεν θα επισκεφτεί ποτέ το κατάστημα ή την επιχείρηση σας. Θα σας βρουν όμως πολύ εύκολα ηλεκτρονικά να έχετε ιστοσελίδα. Άμα οι περισσότεροι πελάτες σας είναι στο ίντερνετ, τότε θα πρέπει να πάτε και εσείς εκεί το ταχύτερο δυνατό.

2. Την διείσδυση σε νέες αγορές.

Νέα αγορά για μια τοπική επιχείρηση είναι όλη η Ελλάδα ή η πανελλήνια εμβέλεια. Επίσης αν κάνετε εξαγωγές, τότε το ηλεκτρονικό εμπόριο ίσως να είναι ο μόνος τρόπος για να ξεκινήσετε ή να σας βρουν.
 Το ίντερνετ είναι ο πιο απλός τρόπος διείσδυσης σε νέες αγορές.

3. Την πώληση νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Όταν μιλάμε για νέα προϊόντα, εννοούμε ηλεκτρονικά προϊόντα ή υπηρεσίες που θα μπορέσετε να τα διαθέσετε ηλεκτρονικά.

4. Την δημιουργία νέου καναλιού πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Τα κανάλια διανομής είναι πολύ γνωστά στις παραδοσιακές επιχειρήσεις. Το ίντερνετ βοήθησε στη δημιουργία ενός ακόμα καναλιού πωλήσεων και διανομής προϊόντων στους τελικούς καταναλωτές.

5. Το να γίνετε γνωστοί και να χτίσετε το όνομα σας.

Το όνομα σας είναι ο αέρας της επιχείρησης σας που ενώ στα παραδοσιακά μαγαζιά είχε να κάνει με την θέση και την πελατεία, στο ίντερνετ έχει να κάνει με την επισκεψιμότητα, την αναγνωρισιμότητα, το μέγεθος της email list και άλλα.

6. Να χτίσετε την email λίστα σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του email marketing.

To email marketing οφείλετε για το 93% των μετατροπών των επισκεπτών σε πελάτες στο ίντερνετ.
 Οποιοσδήποτε άλλος είναι ο στόχος σας, πάλι θα μπορούσε να σας βοηθήσει η ιστοσελίδα σας για να τον επιτύχετε. Το θέμα είναι να το κάνετε σωστά.

Προβολή επιχείρησης και προώθηση ιστοσελίδων

Πάρα πολλοί συγχέουν την προβολή της επιχείρησης σας με την προώθηση ιστοσελίδων. Η προώθηση ιστοσελίδων νοηματικά και μόνο δεν παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για την επιχείρηση σας ή για το site σας.

Μας παραπέμπει σε άλλες εποχές του ίντερνετ όταν νομίζαμε ότι με το πάτημα ενός μαγικού κουμπιού θα καταχωρούσαμε την ιστοσελίδα μας στην Google, όπως κάναμε με το Yahoo και θα μας έβρισκαν οι πελάτες. Αυτό γινότανε το 2003 που δεν είχαμε καταλάβει ότι η Google είναι μηχανή αναζήτησης και όχι επαγγελματικός κατάλογος στο ίντερνετ όπως η Yahoo.
 Επομένως η προώθηση ιστοσελίδων σαν δραστηριότητα είναι παρωχημένη και έχει αντικατασταθεί από το SEO που είναι ολόκληρη επιστήμη.
 Πολλοί μιλάνε για αυτό, λίγοι όμως το κάνουν πετυχημένα και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους.

Το 86% των καταναλωτών αναζητά προϊόντα και υπηρεσίες από το κινητό του, ενώ τουλάχιστον το 50% θα προβεί σε μία ηλεκτρονική αγορά. Αυτό και μόνο θα πρέπει να μας βάλει την υποψία, ότι όντως υπάρχουν σοβαροί επαγγελματίες που ασχολούνται με το κομμάτι των ηλεκτρονικών πωλήσεων πολύ πετυχημένα.

Τι θεωρείται λάθος προβολή επιχείρησης γενικά

Πολλές επιχειρήσεις και πολλοί από εσάς γνωρίζω ότι αισθάνεστε  πως έχετε μείνει πίσω και ότι η τεχνολογία σας προσπερνάει ανεπιστρεπτί.
 Και αυτή είναι η αλήθεια. Η τεχνολογία όντως σας προσπερνάει καθημερινά και θα πρέπει να κάνετε συνεχώς αλλαγές , να επενδύετε σε νέα πράγματα, σε νέα smartphones, νέους υπολογιστές και προγράμματα και να μαθαίνετε νέα πράγματα.
 Έρευνες έχουν δείξει ότι μέχρι και το τέλος του 2013, πάνω από το 50% των επιχειρήσεων θα ενσωματώσουν Facebook, Twitter και blogs στη στρατηγική μάρκετινγκ που σχεδιάζουν.
 Συνήθως η σκέψη για την στρατηγική προώθησης της επιχείρησης σε τοπικό επίπεδο είναι να κάνουν μια διαφήμιση σε πρωτοσέλιδο της τοπικής εφημερίδας, να βάλουνε μερικά σποτ σε τοπικά ραδιόφωνα για να το υποστηρίξουν και όλο αυτό με μια ιστοσελίδα.

Το ραδιόφωνο δεν αποδίδει.

Από προσωπική εμπειρία, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί 4 ραδιόφωνα να παίζουν 6 σποτ την ημέρα καθημερινά για 3 χρόνια και ωστόσο κανείς πελάτης να μην έρχεται! Κόστος; Απερίγραπτο.

Η εφημερίδα δεν αποδίδει.

Γενικά δεν θα υπάρχει κόσμος να πληρώνει για να αγοράζει εφημερίδες ή περιοδικά τη στιγμή που υπάρχουν τα tablets και τα smartphones.

Το Google Adwords δεν αποδίδει

Το 70% των κλικ που προέρχονται από μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ανήκουν στα οργανικά αποτελέσματα. Το 60% των κλικ των οργανικών αποτελεσμάτων πάνε στα site που βρίσκονται στις 3 πρώτες θέσεις της πρώτης σελίδας και 75% των χρηστών δεν πάνε στη 2η σελίδα.
 Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μόνο το 30% κάνει κλικ στα πληρωμένα αποτελέσματα. Το κόστος όμως του κάθε κλικ είναι υπέρογκο και δυσανάλογο με τα οφέλη.
 Και αυτό είναι λογικό. Πώς ο άλλος θα εμπιστευτεί σε κάποιον να του φτιάξει την ιστοσελίδα και να την βγάλει στην πρώτη σελίδα της Google όταν αυτός πληρώνει στα Adwords;
 Επίσης λειτουργεί και ανασταλτικά για το SEO. Αντί να ασχολείσαι με το SEO της ιστοσελίδα σου, ασχολείσαι με το Adwords που έχει προσωρινά αποτελέσματα.

Η Σελίδα στο Facebook χωρίς ιστοσελίδα δεν αποδίδει

Επειδή έχω περισσότερες από 5 σελίδες στο facebook εκτός από το προσωπικό προφίλ, βλέπω ότι ο ρόλος τους είναι καθαρά υποστηρικτικός. Για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να έχω και εγώ και όλοι μας την δική μας ιστοσελίδα στο ίντερνετ.
 Από εκεί θα κάνουμε δημοσιεύσεις στη σελίδα σας στο facebook για να πάρουμε like και share καθώς και επισκεψιμότητα προς την ιστοσελίδα μας.

Η τηλεόραση δεν αποδίδει

Δεν θέλω να αναφερθώ στην τηλεόραση και την τηλεοπτική προβολή. Η τηλεόραση είναι ένα ακριβό μέσο προβολής επιχειρήσεων και είναι πολύ δύσκολο όλες οι επιχειρήσεις να τη φτάσουν οικονομικά. Η διαφήμιση στα τοπικά κανάλια δεν έχει την απόδοση που θα θέλατε αν δεν έχετε ήδη κάποια ιστοσελίδα για να στείλετε τον επισκέπτη εκεί.

Tα Social Media δεν αποδίδουν χωρίς ιστοσελίδα

Είναι σαν να οδηγείτε ένα ακέφαλο άλογο.  Όπως και με την σελίδα στο facebook, έτσι και με τα λοιπά social media, twitter, web 2.0 κτλ. Ο ρόλος των social media δεν είναι για να κάνετε πωλήσεις αλλά για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα και να γίνετε γνωστοί, να βελτιώσετε το SEO σας και μετά να κάνετε πωλήσεις. Ο ρόλος τους είναι έμμεσος και όχι άμεσος.
 Το να δημοσιεύω στο Facebook ή στο Twitter χωρίς να έχω επαγγελματική ιστοσελίδα για να κατευθύνω τον κόσμο μου είναι σαν να ανοίγω το παράθυρο από την πολυκατοικία και να φωνάζω!
 Ο κατάλογος των λαθών και της λάθος προβολής της επιχείρησης σας στο ίντερνετ δεν έχει τέλος. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς είστε αρχάριοι ή ξεκινάτε σήμερα με το ίντερνετ και δεν γνωρίζετε αρκετά πράγματα.

Το συμπέρασμα είναι ότι χωρίς τη δική σας ιστοσελίδα δεν έχετε και πολλές επιλογές επιτυχίας στο ίντερνετ. Η ιστοσελίδα σας είναι το νευρικό σας σύστημα που ελέγχει όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες σας στο ίντερνετ και από αυτήν θα πρέπει να ξεκινήσετε.


Γιάννης Διβράμης

Web Developer

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn