Η επιτυχία σε κάθε περίπτωση περνάει μέσα από ολοκληρωμένες λειτουργίες και διαδικασίες οι οποίες σχετίζονται με στρατηγικές αποφάσεις και προδιαγράφουν την μελλοντική πορεία κάθε εταιρίας και των προιόντων.
Η στρατηγική του marketing πρέπει να εξελιχθεί σε συγκεκριμένα προγράμματα marketing, πράγμα που προϋποθέτει βασικές αποφάσεις σε δαπάνη και επενδύσεις στο marketing και αποφάσεις στο marketing mix.
Το marketing mix θεωρείται ως το ένα από key concept στην μοντέρνα θεωρία του marketing.
Θεματολογία Εισήγησης:
4p’s Marketing Mix
- Product
- Price
- Place
- Promotion
7p’s Marketing Mix
CaseStudy: Εφαρμογή του Marketing Mix σε προιόν του κλάδου των καλλυντικών.
Εισηγητές:
Γεράσιμος Τζαμαρέλος,PhD.
Σάρα Kιόρρι
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η προ-εγγραφή.
Για όλα μας τα σεμινάρια εκδίδεται πιστοποίηση παρακολούθησης.