Όλο και περισσότερος κόσμος ψάχνει στο internet να βρει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που τον ενδιαφέρουν. Εσάς ως επιχειρηματία θα πρέπει να σας απασχολεί να φροντίζετε να βρίσκετε νέους τρόπους για να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες και να τους φέρετε στην επιχείρησή σας δίχως να αυξάνετε τα έξοδά σας σε ενέργειες marketing.
Το Twitter είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να παίξει πολύ βασικό ρόλο σε αυτό. Μπορείτε να δημιουργήσετε είτε προσωπικό είτε επαγγελματικό προφίλ ή και τα δύο. Το κάθε είδος προφίλ έχει τη δική του χρησιμότητα και σκοπό.
Χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό προφίλ στο Twitter μπορείτε να στέλνετε τα μηνύματά σας στον κόσμο. Τα μηνύματα αυτά έχουν τον περιορισμό ότι θα πρέπει να είναι μέχρι 140 χαρακτήρες, επομένως θα πρέπει να φροντίζετε να είστε σύντομοι και περιεκτικοί.
Αυτό που μπορείτε να πετύχετε με το Twitter είναι να προωθείτε την επιχείρησή σας, να συνομιλείτε με πελάτες σας, να εντοπίζετε τι λέει ο κόσμος για εσάς, να δημιουργείτε «κατάσταση» σχετικά με την εταιρία σας ή με κάποιο προϊόν σας, να αυξήσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες σας, να βελτιώσετε τις δημόσιες σχέσεις σας και γενικά να κατευθύνετε περισσότερους πελάτες προς την εταιρία σας, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις σας.
Το Twitter σας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσετε ένα event που ετοιμάζετε, για παράδειγμα, αν έχετε εστιατόριο και ετοιμάζεστε να διοργανώσετε ένα event με συγκεκριμένα είδη φαγητού ή με έναν προσκεκλημένο chef, σας δίνεται η δυνατότητα να το προωθήσετε άμεσα σε υποψήφιους πελάτες σας και έτσι να το μάθουν το δυνατόν περισσότεροι.
Μπορείτε επίσης να προωθείτε συγκεκριμένα άρθρα ή συμβουλές που γράφετε, να ενημερώνετε τον κόσμο για κάποιες αναβαθμίσεις στα προϊόντα σας, καθώς και για συγκεκριμένες πληροφορίες που θα ενδιαφέρουν τα άτομα με τα οποία είστε συνδεδεμένοι.
Μπορείτε να κάνετε tweets, όπως λέγονται τα μηνύματα στο Twitter, για θέματα που έχετε παρατηρήσει, για αυτά που διαβάζετε ή παρακολουθείτε, για ένα συγκεκριμένο άρθρο που έχει γράψει κάποιος άλλος ή για κάτι ενδιαφέρον που έχει πει και κρίνετε ότι αξίζει να ενημερώσετε και άλλους για αυτό.
Σας βοηθάει επίσης στην αύξηση των πωλήσεών σας βρίσκοντας υποψήφιους πελάτες, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να τους ψάχνετε μέσω κάποιων συγκεκριμένων εργαλείων και στη συνέχεια να τους προσελκύετε παρέχοντάς τους πληροφορίες που μπορεί να τους ενδιαφέρουν. Συναναστρέφεστε και αλληλεπιδράτε μαζί τους και έτσι χτίζετε μία σχέση εμπιστοσύνης. Κατευθύνοντάς τους και σε συγκεκριμένη περιοχή (landing page) στο site σας μπορείτε να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.
Τέλος, μια άλλη σημαντική δυνατότητα που σας δίνεται με το Τwitter είναι να βελτιώσετε τις δημόσιες σχέσεις σας ως επιχείρηση αλληλοεπιδρώντας με δημοσιογράφους του δικού σας πεδίου ενασχόλησης, όπως επίσης και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη προς τους πελάτες σας απαντώντας στις ερωτήσεις τους και ζητώντας τη γνώμη τους για ποικίλα θέματα.
Το Twitter είναι ένα χρήσιμο social medium, έναεργαλείο που, αν το αξιοποιήσετε σωστά και του αφιερώσετε τον απαραίτητο χρόνο, δίχως να σας απορροφάει από τις άλλες παραγωγικές δραστηριότητές σας, μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση του marketing, των πωλήσεων, των δημοσίων σχέσεων και τηςεξυπηρέτησης πελατών. Ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε και θα δείτε ότι αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί. Στην αρχή θα σας πάρει περισσότερο χρόνο, αλλά αργότερα θα δείτε ότι θα εξελιχθεί σε ένα πολύτιμο βοηθητικό εργαλείο.
Σέργιος Μαζαράκης
CEO & Founder Business Coaching Lab