strategyΕπιχειρήματα - Επιχείρηση- Επιχειρηματικότητα

Για να μπορέσει μία εταιρία να ανταπεξέλθει στους γρήγορους ρυθμούς της εποχής μας και μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει συνεχώς, πρέπει να παρθούν τρεις βασικές αποφάσεις:

  • Το πού : αναφέρεται στον προσδιορισμό των τμημάτων της αγοράς που θέλει να δράσει η εταιρία.
  • Το πώς: αναφέρεται στο τρόπο με το οποίο η επιχείρηση θα ακολουθήσει τους γνωστούς κανονισμούς του επιχειρηματικού παιχνιδιού ή θα δημιουργήσει νέους (καινοτομία)
  • Το πότε: αναφέρεται στο χρόνο που θα επιλέξει για την έναρξη της συγκεκριμένης δράσης και τη διάρκειά της.

Η επιχειρησιακή στρατηγική, ανάλογα με το εύρος εφαρμογής της, διακρίνεται σε:

  1. Εταιρική στρατηγική: αναφέρεται στην επιλογή αγορών που θα δράσει η επιχείρηση και στην κατανομή των πόρων μεταξύ των επιχειρηματικών μονάδων
  2. Στρατηγική επιχειρηματικών μονάδων: αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί η επιχείρηση στα πεδία δράσης της.
  3. Λειτουργική στρατηγική: πώς οι επιμέρους λειτουργίες της επιχείρησης (χρηματοοικονομική, εμπορική κ.λ.π) συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.

Για να μπορέσει μία εταιρία να κάνει το ταξίδι της μέσα στον επιχειρηματικό κόσμο και να πετύχει τους στόχους της , είναι αναγκαίος ο σχεδιασμός μίας στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει. Τα παραπάνω, είναι μόνο κάποιες βασικές έννοιες για στρατηγική. Αλλά δεν χρειάζεται μόνο αυτό. Άτυπα, μια επιχείρηση μπορεί να ταυτιστεί με ένα χαρακτήρα , ο οποίος χρειάζεται να έχει επιχειρήματα και υπόσταση στον περίγυρο του. Εξάλλου, σύμφωνα με τον τίτλο, επιχείρηση-επιχειρήματα!

Ελισάβετ Καλαρούτη
ExecutiveMarketing, Skywalker.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn