hashtagΕίναι κοινή παραδοχή πως τα social media πλέον παίζουν σημαντικό ρόλο στην αναζήτηση της επόμενης επαγγελματικής μας ευκαιρίας. Πλήθος εταιριών επιλέγουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να δημοσιεύουν τις αγγελίες τους και να επικοινωνούν με το κοινό που τους ενδιαφέρει. Πολλές φορές το κοινό αυτό αναζητά εργασία και συνδέεται με την εταιρία προκειμένου να ενημερωθεί για πιθανά ανοίγματα.

Στο παρόν άρθρο κάνουμε αναφορά στο λεγόμενο “hashtag” και πώς αυτό μπορεί να μας βοηθήσει στην επαγγελματική μας πορεία. Τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε hashtags είναι το Facebook, το Twitter και το Google+. Το Twitter μάλιστα ήταν το πρώτο μέσο στο οποίο έκαναν την εμφάνισή τους οι συγκεκριμένοι σύνδεσμοι. Ας αρχίσουμε όμως εξηγώντας τι εννοούμε όταν λέμε «hashtags». Για να δημιουργήσουμε ένα hashtag αρκεί να βάλουμε το σημείο «#» μπροστά από μια λέξη. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα αναρτήσεων κάτω από το ίδιο θέμα. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί πολύ εύκολα να βρει τι έχει γραφτεί για ένα συγκεκριμένο θέμα απλά πληκτρολογώντας τον επιθυμητό όρο στο πεδίο αναζήτησης. Μπορεί βέβαια και μια φράση να δημιουργήσει ένα σύνδεσμο hashtag, αρκεί να μην έχει κενά ανάμεσα στις λέξεις από τις οποίες αποτελείται. Ένα από τα πιο γνωστά hashtag που δημιουργήθηκε για την ελληνική αγορά εργασίας και που χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό στο Twitter, αλλά και στα υπόλοιπα social media, είναι το: #aggeliesergasias. Η ιδέα ξεκίνησε από το Δημήτρη (dimitrischrid), γνωστός στην κοινότητα των Ελλήνων followers ως «Κιμπάρης» τον Οκτώβρη του 2013, ο οποίος τελείως αυθόρμητα πρότεινε να δημιουργηθεί ένα hashtag στο Twitter, με το οποίο να μπορούμε όλοι, εταιρικοί και απλοί χρήστες, να δημοσιεύουμε αγγελίες εργασίας.

Η λογική πίσω από το συγκεκριμένο hashtag είναι ότι άτομα, που θέλουν να βοηθήσουν το ένα το άλλο, χωρίς απαραίτητα να ψάχνουν εργασία οι ίδιοι, δημοσιεύουν αγγελίες εργασίας που είδαν οπουδήποτε, ακόμα και σε μια βιτρίνα ενός μαγαζιού και έτσι η ενημέρωση εξαπλώνεται. Το συγκεκριμένο hashtag μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από άτομα που αναζητούν όσο και από άτομα που προσφέρουν εργασία.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε πως πλέον πολλές εταιρίες επιλέγουν εξειδικευμένα hashtags για να επικοινωνήσουν με το κοινό τους σε καθημερινή βάση. Επίσης, κατά τη διάρκεια ενός event οι εταιρίες προτρέπουν τους επισκέπτες να δημοσιεύουν τις αναρτήσεις τους με ένα συγκεκριμένο hashtag που έχει δημιουργηθεί ειδικά για αυτό το σκοπό.

Με αυτόν τον τρόπο οι απορίες και τα σχόλια του κοινού γνωστοποιούνται σε “real time” αλλά και το ακροατήριο επικοινωνεί πιο εύκολα μεταξύ του. Τα hashtags που σαν Skywalker.gr, σας προτρέπουμε να χρησιμοποιείτε είναι τα εξής: #skywalkergr, #skywalkergrEvents, #skywalker, #skywalkerfreepress, #kanonikesdouleies, #rejoingr, skywalkerEducation, #gateEdugr για να ενημερώνεστε για τα νέα και τις εκδηλώσεις μας. Σας περιμένουμε λοιπόν στις σελίδες μας. Αναζητήστε μας είτε μέσα από τα παραπάνω hashtags είτε μέσα από τα εικονίδια των social media που θα βρείτε στο site μας.

Αθανασία Τσουκαλά
Υπεύθυνη DigitalMarketing, Skywalker.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn