social-mediaSocialMedia ή αλλιώς μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Ένα αναπόσπαστο μέρος πλέον της καθημερινότητάς μας, τόσο πολύ που οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να τα αγνοούν.

Από πολλούς ακούγεται η άποψη ότι τα socialmedia είναι μόδα. Άλλοι θεωρούν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήρθαν για να μείνουν. Έχουμε όμως αρχίσει να συνειδητοποιούμε ότι οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η επικοινωνία των επιχειρήσεων με το κοινό.

Από την εποχή που οι επιχειρήσεις προωθούσαν το μήνυμά τους στους πελάτες τους έχουμε φτάσει στην εποχή που το μήνυμα διαμορφώνεται και από το κοινό το οποίο έχει πλέον δύναμη και η κερδισμένη επιχείρηση είναι αυτή που γνωρίζει καλά τους καταναλωτές.

Μέσα από την επικοινωνία μιας επιχείρησης με το κοινό της η επιχείρηση είναι σε θέση να γνωρίζει τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις των πελατών της και να διαμορφώνει προϊόντα και υπηρεσίες σύμφωνα με τα θέλω του κοινού στόχου της.

Δεν αρκεί βέβαια να ανοίξει μια επιχείρηση μια σελίδα στα πιο δημοφιλή socialmedia (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn). Θα πρέπει να δημοσιεύει σε αυτά ενδιαφέρον περιεχόμενο για το κοινό της. Περιεχόμενο που όποιος το βλέπει θα θέλει να το μοιραστεί με τους φίλους του, ώστε ο κύκλος των ακολούθων να αυξάνεται. Φτάνει αυτό; Η παρουσία μιας επιχείρησης στα socialmedia θα πρέπει να είναι διαρκής. Χρυσός κανόνας που να ορίζει πόσο συχνά πρέπει να ποστάρουν οι υπεύθυνοι επικοινωνίας δεν υπάρχει. Τα πάντα στις σελίδες αυτές είναι αποτέλεσμα του «trial and error». Πρέπει όμως το κοινό να έχει το αίσθημα ότι η επιχείρηση βρίσκεται κοντά της όταν την χρειάζεται.

Αθανασία Τσουκαλά
Υπεύθυνη Digital Marketing, Skywalker.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn