rejoin 5

Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της προφίλ, με το οποίο είναι σημαντικό να εναρμονίζονται όλα της τα μέρη. Το μάρκετινγκ και όλες οι εφαρμογές του εξαρτώνται τόσο από τη φύση της επιχείρησης, όσο και από το περιβάλλον της. Εδώ είναι μερικά στοιχεία που ίσως σας φανούν χρήσιμα.

Δημιουργήστε την ιστορία σας και διαδώστε την

Όλες οι επιχειρήσεις κρύβουν από πίσω τους ανθρώπους, άνθρωποι είναι εκείνοι που τις ίδρυσαν και άνθρωποι είναι και εκείνοι που εργάζονται σε αυτές. Επομένως, όπως οι άνθρωποί της έχουν ιστορία, είναι φυσικό να έχει και η κάθε μάρκα τη δική της. Γιατί να μην γίνει γνωστή μέσα από αποσπάσματά της; Το πρώτο λοιπόν στοιχείο που αναφέρουν αρκετοί είναι το storytelling.

Εστιάστε στο κοινό που απευθύνεστε

Ένα καθοριστικό σημείο για να πετύχει το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης είναι να γνωρίζει αυτή πολύ καλά τα άτομα στα οποία απευθύνεται. Να γνωρίζει τις ανάγκες τους, το προφίλ τους, τα χαρακτηριστικά τους, τη συμπεριφορά τους και γενικότερα οτιδήποτε μπορεί να τα χαρακτηρίζει.

Αναλύστε την αγορά και τον ανταγωνισμό και έχετε στο μυαλό σας το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα

Η γνώση για την αγορά και τον ανταγωνισμό σάς βοηθά να κατανοήσετε όλες τις διαστάσεις στις οποίες είναι πιθανό να διαφοροποιείστε. Αυτό σημαίνει ότι κατανοείτε σε μεγαλύτερο βαθμό ποια ακριβώς είναι η θέση σας μέσα στον κλάδο, αλλά και πού στοχεύετε.

Δημιουργήστε στόχους που θέλετε να επιτύχετε στην εκάστοτε προωθητική ενέργεια

Σε κάθε περίπτωση η στρατηγική μιας ενέργειας προώθησης χρειάζεται να έχει έναν κεντρικό, ξεκάθαρο στόχο. Όλα πρέπει να συμβάλλουν προς μία κατευθυντήρια γραμμή, όπως, για παράδειγμα, να ενισχύσετε την αναγνώρισή σας, να κάνετε πωλήσεις, να προωθήσετε ένα νέο προϊόν, να υπενθυμίσετε στο κοινό την παρουσία σας.

Δώστε σημασία στην ιστοσελίδα σας

Η ιστοσελίδα σας είναι η πλήρης σας εικόνα, αν δραστηριοποιείστε στο online περιβάλλον, ή μέρος αυτής, αν δραστηριοποιείστε στο offline περιβάλλον. Στη σύγχρονη εποχή αποτελεί συνηθισμένο φαινόμενο η ηλεκτρονική έρευνα αγοράς, κατά συνέπεια ένα προσεγμένο και καλαίσθητο περιβάλλον περιήγησης δίνει μία θετική εντύπωση στους χρήστες. Φυσικά η τάση με την οποία αυξάνεται πλέον η χρήση των κινητών τηλεφώνων κατευθύνει τις ιστοσελίδες σε mobile friendly περιεχόμενο.

Επιδιώξτε το word of mouth

Τέλος, προσπαθήστε να κάνετε τους άλλους να μιλήσουν για εσάς. Με τον τρόπο αυτό δεν διαδίδετε μόνο εσείς το μήνυμά σας, αλλά και κάθε αποδέκτης αυτού.


 Ιωάννα Κοντουρά, Team Leader Citycampus.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn