rejoin proslamvanei

Υπάρχουν αρκετές εταιρίες οι οποίες κατακλύζονται από βιογραφικά όταν ανακοινώνουν κενές θέσεις εργασίας. Αυτές οι εταιρίες λαμβάνουν και πολλές καιροσκοπικές αιτήσεις, όμως το θέμα είναι να κεντρίσεις το ενδιαφέρον μιας εταιρίας ώστε να φτάσει στο σημείο να σε προσλάβει.

Αν θέλεις να σε προσλάβει μια συγκεκριμένη εταιρία, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις κάποια πράγματα πρώτα. Αρχικά θα πρέπει να είσαι πάντα όσο πιο κοινωνικός γίνεται με τους γύρω σου, είναι μεγάλο συν αν το όνομα σου περνά από στόμα σε στόμα και οι σημαντικοί εργοδότες γνωρίζουν τις ικανότητές σου. Μεγάλο ρόλο παίζουν επίσης οι πρότερες εργασίες σου, πόσο καλός εργαζόμενος ήσουν στην προηγούμενη δουλειά σου και τι προσέφερες στην τότε εταιρία σου όσο ήσουν εκεί.

Ο Reid Garrett Hoffman είναι ένας Αμερικανός επιχειρηματίας στο διαδίκτυο και συγγραφέας. Είναι επίσης συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος του LinkedIn και κατατάσσεται στη λίστα των πιο πλούσιων ανθρώπων του κόσμου. Παρακάτω μας αφηγείται μια ενδιαφέρουσα σχετική με το θέμα μας ιστορία:

«Πριν από λίγα χρόνια μια νεαρή κοπέλα ήρθε στα γραφεία του LinkedIn για να ζητήσει δουλειά. Είχε μια φανταστική αυτοπεποίθηση και επέδειξε πρωτοβουλία, μου μίλησε μέσα από την εμπειρία της και το σύνολο των ικανοτήτων της και μου εξήγησε γιατί ήθελε να εργαστεί για μένα. Μπορούσα να καταλάβω πως ήταν μια πολύ αποφασιστική και δυναμική γυναίκα, έτσι αποφάσισα να της κλείσω μια συνέντευξη για δουλειά».

Το ραντεβού ολοκληρώθηκε και η κοπέλα κατάφερε να αποκτήσει μία θέση στην ομάδα του LinkedIn. Αλλά τι ήταν αυτό που έκανε τον Hoffman να την προσλάβει;

«Δεν ήταν τα προσόντα της ή οι ικανότητές της οι οποίες με κέρδισαν και την προσέλαβα. Ήταν το γεγονός ότι ξεπέρασε τα όρια οποιουδήποτε άλλου, ότι είχε τα κότσια και το θάρρος να έρθει και να με προσεγγίσει και ότι έκανε ένα ταξίδι τεσσάρων ωρών για να έρθει στη συνέντευξη. Είχε κάνει επίσης και μια πολύ καλή και αναλυτική έρευνα για την εταιρία μου».

Είναι πολύ σημαντικό να αποφασίσεις τον πραγματικό λόγο για τον οποίο θέλεις να δουλέψεις σε μια εταιρία. Είναι επειδή είναι πολύ δημοφιλής; Είναι επειδή παρέχει πολλές δυνατότητες; Είναι επειδή δίνει πολύ καλό μισθό; Ό,τι κι αν είναι, θα πρέπει να τους το γράψεις αναλυτικά στο μήνυμα το οποίο θα τους στείλεις ή στη συνέντευξη όπου θα παρευρεθείς. Ένας εργοδότης δεν πρόκειται να προσλάβει κάποιον ο οποίος ψάχνει απλώς για μια δουλειά. Θα προσλάβει έναν ο οποίος ψάχνει δουλειά στη δική του εταιρία.

Προτού απευθυνθείς σε μια συγκεκριμένη εταιρεία, κάνε μια αναλυτική έρευνα για την ιστορία της, τους πελάτες τους οποίους συγκεντρώνει μέχρι και για την αξία του brand της. Πες στους υπευθύνους γιατί θέλεις να δουλέψεις για αυτούς, αλλά εξίσου σημαντικό είναι τους πεις και τι πρόκειται να τους προσφέρεις. Πρέπει να δείξεις τον καλύτερο εαυτό σου όχι μόνο όταν σε προσλάβουν, αλλά και στη συνέχεια.

Η έρευνα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε ό,τι αφορά την αναζήτηση εργασίας. Ένα καλό παράδειγμα: Ένας υποψήφιος έστειλε ένα e-mail σε έναν από τους διαχειριστές του LinkedIn. Ήξερε τα πάντα για την εταιρία, είχε δει ξανά και ξανά το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας και είχε βρει μια ιδέα η οποία ήταν μπροστά στα μάτια των υπευθύνων, αλλά κανείς δεν την είχε προσέξει. Όταν τη συζήτησε μαζί τους, τον προσέλαβαν κατευθείαν. Σε λιγότερο από έναν χρόνο είχε ανοίξει τη δική του εταιρία.


Παναγιώτης Σακαλάκης, https://inkstory.gr/

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn