rejoin fbTο Facebook, όπως το Twitter και το LinkedIn, αποτελεί ένα εργαλείο social media, μέσω του οποίου ο επιχειρηματίας μπορεί να επικοινωνεί και να αλληλεπιδρά άμεσα με τους πελάτες του. Ουσιαστικά ενώνει τους ανθρώπους και τους συνδέει μεταξύ τους. Έχει περίπου 750 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους η εταιρεία σας πρέπει να δημιουργήσει μια επαγγελματική σελίδα σε αυτό και όχι απλώς προφίλ, όπως πολύ συχνά βλέπουμε να δημιουργούν –λανθασμένα –  οι επιχειρηματίες για την εταιρεία τους. Το Facebook profile αφορά σε προσωπική χρήση, ενώ το Facebook page χρησιμοποιείται για εταιρικούς σκοπούς, τους εξής:

  1. Με μια business page στο Facebook η επιχείρηση μπορεί να είναι σε επικοινωνία με το πελατολόγιό της, δηλαδή με άτομα ή εταιρείες που έχουν κάνει like στη σελίδα της, και να το ενημερώνει για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, για προσφορές, διαγωνισμούς και events.
  2. Με το ενδιαφέρον και ελκυστικό περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί χτίζεται μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία της εταιρείας (brand), που προκαλεί περισσότερη εμπιστοσύνη προς την εταιρεία και τα προϊόντα της.
  3. Η σελίδα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την εύρεση νέου πελατολογίου, καθώς, εκτός του ότι τα άτομα που έχουν κάνει like σ’ αυτή μπορούν να μοιραστούν ή να προωθήσουν το περιεχόμενό της στους φίλους τους και εκείνοι με τη σειρά τους σε άλλους, δίνεται η δυνατότητα μέσω διαφημίσεων στο Facebook να προβληθεί η εταιρεία σε συγκεκριμένα target groups που την ενδιαφέρουν.

Και σε αυτό το εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης δεν θα πρέπει να κάνει το λάθος ο επιχειρηματίας να προσπαθεί να πουλήσει τα προϊόντα ή τiς υπηρεσίες του. Θα πρέπει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να αυξήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του. Μετά, αφού κερδίσει την αποδοχή του καταναλωτή, τον κατευθύνει να ενεργήσει συγκεκριμένα, είτε του στέλνει το e-mail της εταιρείας για περαιτέρω ενημέρωση είτε τον οδηγεί σε μια συγκεκριμένη landing page, όπου θα υπάρχει μια προσφορά. Ο σκοπός λοιπόν είναι να τον προσελκύσει στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.
Αξίζει να αναφερθεί εδώ ότι το Facebook παρέχει στον χρήστη του πάρα πολλές εφαρμογές με τις οποίες ο επιχειρηματίας μπορεί να προσελκύσει τους υποψήφιους πελάτες του με ευρηματικούς τρόπους προετοιμάζοντάς τους να λειτουργήσουν ως ενεργοί πελάτες. Τέλος, στο ερώτημα αν μια εταιρεία θα πρέπει να δημιουργήσει Facebook page ενώ δεν έχει κατασκευάσει ακόμη εταιρική ιστοσελίδα, η απάντηση είναι ναι, γιατί έτσι αποκτά μια πύλη στο internet, κάνοντας αισθητή την παρουσία της. Και φυσικά, η σελίδα θα λειτουργήσει ενισχυτικά όταν πια δημιουργηθεί και η ιστοσελίδα της εταιρείας.


Σέργιος Μαζαράκης,

CEO & Founder Business Coaching Lab

www.businesscoachinglab.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn